Dietetyk podzieliła się „formułą na odchudzanie”, która pozwoli osiągnąć zamierzone rezultaty

Zdjęcie: z otwartych źródeł

Tak naprawdę „formuła odchudzania” to nie tylko ograniczenia sportowe i dietetyczne.

W pogoni za idealną sylwetką ludzie wyczerpują się na siłowni i drastycznie ograniczają spożycie wielu produktów spożywczych. A gdy nie osiągają szybko zamierzonego efektu, rozczarowują się i rezygnują ze wszystkiego. Ale tak naprawdę „formuła odchudzania” to nie tylko ograniczenia sportowe i dietetyczne.

RBC-Ukraina opowiada o tym, jakich zasad przestrzegać, aby schudnąć, powołując się na publikację dietetyka Anastazji Gołoborodko w Telegramie.

Jakiej „formuły odchudzania” należy przestrzegać?

„Formuła odchudzania” to nie tylko ograniczenie kalorii i zwiększona aktywność fizyczna. Pozwólcie, że przez te wszystkie lata wyrażę swoją opinię – mówi ekspert.

Dietetyk wyjaśnia, na co należy zwrócić uwagę, próbując schudnąć:

  • jakość jedzenia i wartość odżywcza – krakersy i biały ryż nic nie pomogą
  • harmonogram posiłków – zacznij robić to o tej samej porze. To, czy jesz 2, 3 czy 4 razy, nie jest tak ważne, najważniejszy jest rytm
  • spać – musisz zasnąć o tej samej porze i nie kłaść się spać po północy. Musi spać co najmniej 8 godzin. Obowiązuje zasada: „Śpię, chudnę”. Przed pójściem spać warto wybrać się na spacer
  • poranne spacery – po przebudzeniu wyjdź na zewnątrz i spaceruj przynajmniej 10-30 minut
  • medytacja, mentoring, psychoterapia, wartościowy wypoczynek – nie przeciążaj swojego mózgu, poradzi sobie bez Ciebie. Jeśli nie możesz sobie poradzić z lękiem, poszukaj pomocy
  • Chodzenie po posiłkach – taka aktywność obniża poziom cukru we krwi. Robią to również cynamon, berberyna, kwas alfa-lipolinowy, chrom, chitozan. Nie należy jednak stosować suplementów diety
  • ćwiczenia beztlenowe. Nie musisz robić ich wiele, ale musisz doprowadzić je do strefy tętna, gdzie trudno będzie ci mówić. Ogólnie rzecz biorąc, nie można obejść się bez treningu siłowego – takie ćwiczenia powinny odbywać się dwa do trzech razy w tygodniu
  • regularna kontrola stanu zdrowia. Osoba musi wiedzieć, jakie są jego wskaźniki, aby skutecznie pracować nad swoim ciałem. Przynajmniej raz w roku należy przeprowadzić pełne badanie organizmu.

Gołoborodko dodaje, że przepis na odchudzanie to nie „gotowane na parze brokuły i dorsz na parze” i wyczerpujące treningi na siłowni, to tak naprawdę cały zestaw środków, które powinny stać się częścią życia.

Rating
( No ratings yet )
Elite Strefa Kobiet