Trenerka fitness wymieniła 3 ćwiczenia na ramiona, jak Miley Cyrus

Trenerka fitness Elena Sobol specjalnie dla SE wymieniła trzy ćwiczenia, które pomogą Ci uzyskać piękne i ujędrnione ramiona, jak Miley Cyrus.

„Osiągnięcie tak wspaniałej sylwetki jak Miley nie jest trudne, ale wymaga czasu. Możesz to zrobić nawet w domu, wystarczy zabrać ze sobą hantle lub butelki z wodą. Stań przed lustrem i unieś wyciągnięte ramiona na boki, nie kołysz się, wykonuj ruchy płynnie i tylko rękami. Powinieneś czuć swoje ramiona. Trzeba wykonać trzy serie po 15 powtórzeń” – wyjaśnił ekspert.

Drugie ćwiczenie, zdaniem trenera, angażuje biceps. Musisz wstać, ułożyć ramiona z hantlami wzdłuż ciała i zacząć zginać ramiona w łokciach, obracając nadgarstki w stronę ramion. Należy wykonać trzy podejścia 12 razy.

„Następujące ćwiczenie pomoże napiąć triceps. Weź jeden hantle w dwie ręce i zablokuj łokcie w jednej pozycji. Umieść hantle za głową i podnieś ręce do góry, tak aby znajdowały się nad głową. Wykonaj trzy serie po 15 powtórzeń” – powiedział specjalista.

Jak zauważyła Elena, musisz wykonywać ten mini-trening trzy razy w tygodniu. Jeśli wystąpi dyskomfort lub inne nieprzyjemne odczucia, natychmiast przerwij ćwiczenia.

Rating
( No ratings yet )
Elite Strefa Kobiet